Informatie voor vrijwilligers

INFORMATIE VOOR VRIJWILLIGERS VAN DE TURFSTEKER SURVIVALRUN OP ZONDAG 21 JANUARI 2024

  1. Iedereen om 08.30 uur melden bij Iers Restaurant & Pub De Turfsteker (DUS NIET LATER)Het is voor ons belangrijk om zeker te weten dat alle posten voldoende bezet zijn. Alvast bedankt.
  2. De eerste persoon (van de jury bij een hindernis) die zich meldt, krijgt de jurymap en alle lunchpakketten mee.
  3. ’s Ochtends staat er, bij Iers Restaurant & Pub De Turfsteker, koffie (of iets anders) voor jullie klaar.
  4. Uiterlijk bij de hindernis aanwezig: hindernis 1, 25 t/m 53 om 9.15 uur en hindernis 2 t/m 24 om 09.25 uur. Anders dan andere jaren wordt er in twee richtingen tegelijk gestart.
  5. Wij zorgen voor broodjes, drinken, fruit en een kop soep. Koffie, thee en ander drinken dien je zelf te verzorgen. Bij het maken van de lunchpakketten is niet specifiek rekening gehouden met veganisten en vegetariërs. Neem in dat geval voor de zekerheid zelf iets te eten mee.
  6. Zorg dat je mobiel is opgeladen en neem eventueel een powerbank mee.
  7. Draag je “CREW” hesje. Het zichtbaar dragen van dit hesje is verplicht. Zo ben je herkenbaar voor de deelnemers t.o.v. het publiek bij jullie hindernis.
  8. Doe warme kleren aan. Hoe meer laagjes hoe warmer. Isolerend materiaal om op te staan is ook handig.
  9. Zorg dat rook van vuurkorven e.d. absoluut niet over de hindernis trekt. Dit stoort de deelnemers.
  10. Jureer de wedstrijdlopers ONK MSR en JSR streng (rode, gele, oranje en groene shirts), strikt volgens de instructie.
  11. Jureer recreanten soepel maar wel consequent.
  12. Neem op zondag de survivalkrant mee. Hierin staat veel informatie inclusief de namen van de deelnemers.
  13. Zorg dat fietsen, fietsers en toeschouwers, de deelnemers en auto’s van de organisatie (i.v.m. catering) niet in de weg staan.
  14. Wees enthousiast! Noem (eventueel) de naam van de deelnemer (zie survivalkrant).
  15. Laat je eigen gebied netjes achter. We willen volgend jaar graag de 15e Turfsteker Survivalrun Westerbork organiseren.
  16. Breek, na afloop, de hindernis NIET af. Dat doet de organisatie (ook geen begin maken).
  17. Het zou wel fijn zijn als de rood/witte belinting rond de hindernis zoveel mogelijk opgeruimd wordt.
  18. Vuilnis, rood/wit lint graag in de container bij Iers Restaurant & Pub De Turfsteker.
  19. Voor iedereen geldt, afmelden bij de organisatie bij Iers Restaurant & Pub De Turfsteker, maar pas na 14:00 uur.
  20. Lever aftekenlijsten, bandjes en overig materiaal in. Hierna ontvangen jullie consumptiebonnen (bon voor stamppotbuffet niet meer nodig; je kunt hier zonder bon naar toe).
  21. We zijn geïnteresseerd in jullie ervaringen en op- of aanmerkingen. Vul hiervoor de enquêteformulier in de jurymap in. Bij voorbaat dank.

LATEN WE ER SAMEN EEN GEWELDIGE 15E TURFSTEKER SURVIVALRUN VAN MAKEN!!!

App registratie "hindernis niet gehaald"

Dit jaar werken we voor het eerst met een app om van de wedstrijdlopers de gemiste hindernissen te registreren. Dit zijn de atleten in de rode, gele, oranje en groen shirts. De app hoef je niet te installeren, maar kun je bereiken door op de onderstaande knop te klikken. Let op! Je registreert alleen de deelnemers die de hinderis niet gehaald hebben. Dit doe je door het startnummer van de atleet in te voeren.

In de app zit ook een optie om van de allereerste deelnemer die bij de hindernis aankomt de tijd te registreren. Dit is voor de organisatie van belang om te weten.